Elen fixad

Idag blev det en kort dag på jobbet, eller kort och kort men kort för mig som alltid jobbar 7-17. Jobbade bara 7-15 idag och man blir ju extra glad när man för en gångs skull ska sluta och den som ska byta av en inte kommer. Skit irriterande.. Visseligen blev jag avbytt av någon annan 10 över men det är själva grejen som gör mig så irriterande....

Sen när jag kom hem ringde jag Eskilstuna energi och miljö så nu har jag fixat elen till min lägenhet.

Sen försöker vi planera om nästa Ikea besök. Vill gärna åka dit efter att jag fått nycklarna till lägenheten för just nu är mina sovrum så fulla med grejer så finns helt enkelt inte plats för matbord och sånt. Plus att det blir smidigt när jag ska beställa soffa!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0