Back on track

Idag var min femte lediga dag irad, vilket innebär att jag ska börja jobba imorgon igen. Suger.

Idag har varit en effektiv dag. Träffade annso och Richard vid kl 1. Sen har vi hunnit åka till tuna park, folkesta, stan och sen hem till annso. Så nu har jag iaf fixat gardiner till köket och vardagsrummet. Lila mönstrade i vardagsrummet och grönmönstrade till köket. Det ska nog bli tjusigt!

Imorgon är det alltså back om track igen som gäller. Jobbar 7-17 torsdag, fredag, lördag och 9-17 på söndag. Kul helg? Nää inte direkt va.

Just det, idag köpte jag godis för första gången på ett år. Har ju endast ätit på påskafton och julafton. Gott var det och nu är det slut på godisuppehåll. Ska väl inte frossa men äta godis ska jag.

Puss!

Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0