Jag gav upp

Igår gav jag upp. Min mobil vägrade samarbeta. Hemmaknappen har inte funkat på över ett halv år, skärmen blir svart när jag är inne på något program och sedan kommer jag tillbaka till hemskärmen och så har den varit ett par månader. Sen här om dagen slutade båda kamerorna funka och så började låsknappen krångla. Helt från ingenstans, tappade den inte o golvet eller så utan den bara gav upp totalt. Så igår när jag va på stan gick jag för bi tele2 för att fråga om det täcktes av garantin så jag kunde lämna in den. Efter att jag rabblat upp allt som va fel på den säger försäljaren: "typ allt alltså?". Hehe.. Garantin hade gått ut så om jag skulle lämna in den skulle jag gå ett kostnadsförslag på 2500 att köpa en ny iPhone 4 för. Då kände jag att jag lika gärna kunde köpa en iPhone 5 istöllet. Så nu har jag en ny mobil fast jag hade bestämt mig för att inte köpa någon ny eftersom jag bara hade en betalning kvar innan jag hade betalat av den. Men telefonen funkar bra, dock kan jag inte påstå att jag märker någon större skillnad. Men det kanske kommer. Sen tycker jag bara att det är krångligt att de har gjort simkorten ännu mindre och har bytt ut laddaren. Medtanke på att man hade flera sladdar till 4an och nu funkar den inte i några dockingstationer typ, men det kommer väl det med!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0