Full fart hela dagen

Idag har jag flängt hit och dit hela dagern. Först jobb 7-12, sen träning 12.30-14 sen snabbt hem och dusch för att hinna till farmor kl 15. Sen har Anna-Karin, farmor och jag träffat prästen och gått igenom vilka psalmer och sånger vi ska ha på farfars begravning. Samt hur allt kommer gå till, i vilken ordning och sånt. Kommer bli en riktigt tung dag på fredag, vi grät mängder redan nu och då var det ändå bara planeringen.. Fatta då när vi sitter där i kyrkan med farfars kista framför oss och sjunger/lyssnar på massa låtar som vi förknippar med farfar. Jobbigt är bara förnamnet. Men vackert kommer det bli, det är jag alldeles säker på!

Nu kom jag precis hem och fräschare till mig lite för halv 8 ska jag möta upp My och Sarah för att sedan plock upp Julia och Mathilda för att åka till Västerås för att gå på bio. Filmen vi ville se gick såklart inte här i stan, illa!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0