Valborg

Idag var det fan en av de värsta dagarna på jobbet. Inte bara för mig utan för alla som jobbade. För lite folk, vilket innebar för några kassor och för lite personal i delikatessen. Sen innebär ju Valborg grillning för de flesta. Grillning innebär kött, potatissallad, bea och fräscha grönsaker. Kan ju tala om att det då inte är så jävla bra att det är problem med leveranser. Fick alldelens för lite frukt och grönt så typ allt var slut. Sen var leveransen med färskvaror sen, dvs köttet, bea och potatissalladen. Varorna som ska komma kl 6.00 kom 16.00 och då hade ju de som skulle plocka varorna redan gått hem, awesome. Därför ska jag börja 7 imorgon och plocka upp all chark, kött och ost. Så först det mellan 7-14 sen går jag över till mejeri 15-21. Tackar ju för att det är dubbellbetalt iaf.

Det lustiga är att igår och imorse hade jag ingen lust att göra något speciellt ikväll alls och funderar på att stanna hemma bara. Nu när jag typ inte kan göra något så är jag ju såklart jätte sugen på att göra något. Det suger...

Så ikväll blir det deg i soffan och sen väntar sängen efter big brother.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0