Tillbaks i spåret

Vad är det för fel på vädret egentligen? Skit fint och solit vid 6 imorse, regn och mulet vid 10, strålande sol vid 13 och nu regn och grått.

Har iaf fått ut mycket av denna dag. Först jobb 7-13, sen hem och byta om. Sen hör och häpna gick jag ut på en PW/joggingtur!!! Var väl typ första gången på 1 1/2 år. Även om det inte gick jätte fort och jag gick mer än jag sprang så kan jag lova att jag säkert har träningsvärk imorgon, hahah! Känner mig riktigt nöjd med mig själv som tillslut lyckades släpa mig ut i spåret. Nu gäller det bara att fortsätta med det också!

Sen blev det iväg och handla inför morgon dagens middag. Får finbesök av annso, Amanda, Sara och Rebecka. Blir tacos, alkohol och sen utgång. Kan ju inte bli annat än lyckat med alla mina favobrudar samlade på ett och samma ställe!

Ikväll nalkas det middag hos pappa. Ska försöka vara social till kl 10 iaf sen kommer jag stupa i sängen, så jäävla trött alltså!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0