Stjärntorsdag

Minst lika slut i kroppen idag alltså. Skulle alltså jobbat 8-14 men de bad ju som sagt mig att jobba kväll på frukt och grönt också tills det lugnade ner sig. Som jag gissade så kunde jag gå hem kl 8 ikväll. 12 h jobb men känna verkligen inte som det för tiden bara flög förbi för att det var så mycket att göra, skönt. Tack och lov var det inte riktigt lika mycket som igår!

Även idag blir det häng i soffan med jordgubbar.

Vet ni något som suger med att det är röddag imorgon? Jo, bussarna för söndags trafik dvs ingen buss går utanför mig förrens halv 8 och jag Börjar 7. Likadant på måndag som också är röddag. Har iaf tur och får lifta med Sara E imorgon. Har hört rykten om att det ska snöa imorgon så är inte så sugen på att cykla faktiskt.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0