Räkor

Imorse var man inte på topp alltså. Huvudvärk, dunder lock för öronen, täppt i näsan och rethosta. Övervägde att stanna hemma, men eftersom jag inte hade feber släpade jag mig iväg. Tur det eftersom det var andra som var hemma och va sjuka. Den här dagen gick iaf hyfsat fort.

När jag kom hem blev det räckor och annat gottis till middag. Sen flyttade vi oss in i vardagsrummet för att äta chokladfondue med olika frukter, riktigt gott! Nu ska vi lägga oss i sängen och kolla på film. Tror dock att det blir Marcus som kollar för jag lär nog slockna snabbt för är dötrött. Imorgon är det jobb igen, 9-17 så en liten sovmorgon blir det iaf.

Ska förövrigt sluta äta godis igen. Det här funkar inte, finns liksom ingen gräns när det gäller godis och mig. Så från och med nästa måndag är det slut ätet. Tråkigt men sant och välbehövligt!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0