Party

Hade en riktigt trevlig kväll igår. Började med att Rebecka kom över och åt middag med mig. Hon skulle egentligen iväg med Amanda på annat håll men Amanda slutade inte förrens 8 och de andra skulle inte komma förrens 8 till mig. Så det var ju trevligt med sällskap så man slapp sitta och vänta. Så framemot 8 kom annso och Emma. Sedan kom de andra vartefter. Sen så visade det sig att Amanda och Rebeckas andra planer blev inställda så Amanda kom till mig hon med. Tråkigt för dem men jag tyckte ju såklart att det bara var bra för då stannade de med oss. Framemot 11 var vi nere på stan trots massa krångel med taxin och så. Sen dansade vi tills fötterna värkte!

Idag mår jag top notch! Riktigt skönt eftersom det är fest ikväll igen. Dock skrek/sjöng jag så mycket igår så att jag är hes. Blir det likadant ikväll kan jag tänka mig att det slutar med att jag tappar rösten. Men vad gör det om man har roligt!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0