Party nr 2

Ännu en toppenkväll igår. Började hemma hos Cajsa vid halv 7 med ett antal tjejer från jobbet. Sen drog vi oss mot stan vid halv 12. Dansade fötterna av oss för att sedan ta en sväng förbi Kebabhuset. Riktigt lyckad kväll! Extra plus till att jag klarade mig utan att vakna bakis idag. Minus till att min röst är ännu skummare idag. Hade tappat rösten helt efter krogen igår men den börjar komma tillbaka lite smått nu iaf.

Om ca 1 1/2 h är det dags att röra sig mot jobbet för att börja med jobbdag 1 av de kommande 13 i rad. Men det går nog fort och om jag har tur kanske jag får mitt sommarschema idag, annars får det vänta tills imorgon.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0