Ny vecka, nya möjligheter

Måndag igen då. Började dagen med en härlig sovmorgon. Kan bara säga att det verkligen behövdes! Sen framemot kl 2 gick jag och Marcus till stan. Jag passade på att kila in på stadium eftersom de har 25% på allt för medlemmar och jag behöver regnkläder. Och jag hittade ett par! Nöjd tjej. Ett svart sätt med rosa detaljer, snyggt. Gillar mest att jackan är så pass snygg och normal att man skulle kunna ha den som en vanlig jacka om man ska någonstans och inte vill släpa på ett paraply. Så nu är jag redo för många regniga cykelturer till jobbet.

Efter stadium blev det lunch på Spicy innan jag hoppade på bussen till jobbet. Var ju snäll och jobbade istället för My idag 16-19 eftersom hon skulle på studentkryssningen. Avis är man ju. Dock gick tiden fort iaf och efter handlade jag lite så nu ska jag förhoppningsvis inte behöva handla mer innan löningen den 15. Ja möjligen lite mjölk och så men sen får det vara för månadens pengar börjar ta slut.

Nu blir det deg i soffan innan jag hoppar i säng för imorgon är det jobb 7-14 som gäller!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0