Lördag

Då var det lördag och min lediga dag. Sovmorgonen imorse var gudomlig! Vaknade av mig själv vid 10, låg och drog mig ett tag i sängen. Sen gick vi upp och åt en lång frukost vid ca 12. Efter det bar vi ner skåpet som har ståt i trappen i ca en månad och lite andra grejer till källaren. Jag passade på att boka en tvätttid när vi ändå var där nere. Sen när vi kom upp så satte städningen igång, dammsugit, dammat och städat toaletter.

Så nu slappar jag i soffan innan det är dags att fixa mat och att fixa sig inför kvällen. För efter 6 börjar tjejerna komma hit så förar vi lite här innan vi drar vidare till Claes som ska firas. Sen får vi se om vi går ut eller blir kvar där.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0