Hatar

Som jag skrev igår så var jag jätte trött igår och imorse hade jag ställt kl på 7. Slutade med att jag snopna till 7.45. Klädde på mig och cyklade till tandläkaren med ångest och nervositet. Hade förberett mig för ett plågsamt besök. Men när jag kommer dit tar hon ett kort och bokar en ny tid om 2 vckor. Blir så jävla irriterad. De vet om att jag måste fixa min lagning eftersom jag bara har en tillfällig lagning, då ska man väl inte behöva komma på en jävla kontroll i 5 minuter först. Speciellt inte hos ett pucko som min tandläkare. Hon har sabbat min syn på tandläkaren. Förrut hade jag inga problem med att gå dit. Nu hatar jag det och har ångest varje gång.. Fan!

Eftersom jag fortfarande var trött och klockan inte var så mycket gick jag och la mig igen när jag kom hem, sååå skönt. Sen har jag bara väntat och väntat på att få åka till jobbet och jobba 16.30-21.00, blä på kvällstider!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0