happy

då har man jobbat färdigt för idag då. skönt. mindre skönt är att jag är hes så det låter som att jag har rökt i typ 100 år och täppt i näsan som en jävla anka. men överlevde iaf jobbdagen, jobbade bara 7-13 ganska lagom efter att ha varit sjuk och sängliggande ett par dagar. imorogn hugger vi i igen 7-17 sen blir det hem och mysa med räkor till middag och chokladfondy (vetefan hur det stavas?) sen jobb 9-17 på söndag igen. sen fick jag en extra tid på tisdag, happy me. 

blev så glad när jag fick min lön idag. lika mycket som det brukar vara istället för som förra månaden. känns ju skönt! så idag har jag betalat alla räkningar utom 2, skönt och ha sånt tråkigt avklarat. så när mamma slutar jobbet ikväll ska vi åka och handla.

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0