Full fart

Helt slut ikroppen. Var en riktigt jobbig dag på jobbet idag. Hur Mycket kunder som helst. Det var något strul i hela Sverige med korthanteringen ikväll och eftersom det var as mycket folk resulterade det i aplånga köer. Hoppas verkligen att det funkar imorgon för då kommer det komma ännu mer folk.

Själv hade jag fullt upp med att stressa ihjäl mig på frukt och grönt. Slutade åtta och inte kändes det bra att gå hem för vi hade inte ens hunnit med alla varit som kom idag.

Imorgon skulle jag jobba 8-14, men Stefan ringde och bad mig stanna längre så nu jobbar jag 8 tills det har lugnat ner sig. Ska jag gissa så blir det väl framemot 7 eller 8 någon gång. Full fart även imorgon alltså. Tur att jag gillar mitt jobb!

Just nu ligger jag och degar i soffan framför grey's. Till big brother ska jag äta jordgubbar med grädde, det är jag värd!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0