Feber

Skulle som sagt träffat Annso idag. Men istället vaknar jag med huvudvärk, hosta och feber. Orkade knappt kliva upp ur sängen för att gå på toa. Så fick ställa in och istället har jag spenderat hela dagen i sängen framför OTH. Känner mig lite bättre nu iaf, frågan är om det är tabletten jag tog eller om jag verkligen är bättre?.

Ska väl kurera mig imorgon me iaf även om jag är bättre. Ska jobba hela helgen så ska väl försöka bli frisk tills dess. Så det mest ansträngande jag ska göra imorgon är att tvätta. Kul? Nej. Behövs det? Verkligen!

Nu ska jag snart flytta mig ut till soffan för att kolla på grey's och big brother. Sen hamnar jag nog i sängen igen.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0