Ego Woman

så var snart denna dag slut och tre jobbdagar väntar.
efter städningen tidigare idag så la jag mig i soffan och lästa "Men vi knullar ju ändå inte", ganska jobbig bok om ni frågar mig. den ska ju vara rolig men var så mycket hoppande från en sak til en annan så ingen höjdare enligt mig. läste iaf ut den och skulle börja med en ny bok. Så jag högg in på Ego Woman av Carolina Gynning, dock upptäckte jag ganska snabbt att det fanns en tidigare bok som heter Ego Girl. så jag la tillbaka boken på hyllan och gick in på bokus.se och beställde Ego Girl och 3 pockböcker till. perfekt inför sommaren när man kan ligga i solen och läsa en bok och bara njuta. riktigt härligt!

puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0