waynes

lunchen var god, nachotallrik från waynes! nu har vi snackat av oss lite och sen skulle hon vidare och träffa en annan kompis. själv skulle jag hem och plugga, läste igenom lektion 1 sen tog det stopp. orken liksom försvann, boring! finns 100 gånger roligare saker att göra.

gick in på h&m en snabbis innan jag gick hem. skulle kolla på ett par skor som jag var lite sugen på, dock var de slut. fanns 1 par kvar med det var stl 40. inte visste de om de skulle få hem dem igen heller, sadface.

ska dock ner en sväng på stan imorgon igen efter att marcus har slutat jobba. han ska hämta ut sitt pass och fixa liite andra grejer inför resan. funderar på om jag ska tvinga med honom och leta efter vinterskor till mig, får se hur det blir med den saken. nu ska jag vä göra ett nytt försök till att plugga.

puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0