slut på semestern

ont överallt känns det som. har haft ont i magen i 4 dagar nu. konstant ont och det blir värre när jag har ätit. hoppas att det går över annars får man väl ringa farbror doktorn och det vill jag inte! nu har jag även ont i ryggen och känner mig krasslig. vet dock inte om det beror på att jag jobbade för första gången på 16 dagar eller om det hör ihop med det magonda. det återstår att se helt enkelt. nästa vecka blir det fullt med jobb, alla dagar utom fredag faktiskt. dock är det antagligen fest på fredag med lite coopare och kanske även på lördag med sara och rebecka, något ska vi hitta på iaf. resten av min ledigatid är än så länge tom, så jag är uppen för idéer. ikväll ska jag bänka mig i min säng och kolla på idol medans alla andra är ute och roar sig, själv börjar jag 7 imorgonbitti.

veckan på kreta var skön. dock var det inte alls lika fint väder som på kofru. molnigt i sortsätt alla dagar men solen lyckades titta fram lite då och då iaf. tryckt i mig otroligt mycket mat, speciellt på frukosten. de hade en grym frukostbuffé på hotelet måste jag säga. sen har vi suttit i baren och druckit drinkar, shoppat på stan. sen var vi även på att båttur en dag. vi mötte även upp rebecka och micke på båten. vi åkte till en ö där det fanns ett gammalt fort och man kunde bada nedanför fortet. sen åkte båten vidare till en lagun där vi fick bada i klarblått vatten. härligt var det. enda chansen vi fick attt bada i havet ordentligt eftersom det var rödflagg varje dag vid våran strand. två sköna veckor har jag haft men nu ska det faktiskt bli skönt att få vara hemma.

puss!












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0