teoriprov 1

har precis gjort mitt första teoriprov i datakunskap. fick 19 av 20, wiho! dock var den här delen ganska lätt. man kan väl bara hoppas att det går lika bra med resten av kursen!

ska nog ta och dra mig mot stan snart, ska köpa lite grejer som kan va bra och ha inför resan och även växla lite pengar hade jag tänkt. sen måst jag till ica och hämta ut ett paket som kom idag. 2 böcker som jag har beställt tror jag nämligen att det är. sen ikväll ska jag på bio med rebecka och sara. vi ska se jag saknar dig, hoppas den är bra!


igår hade marcus och jag filmkväll efter att vi hade varit på bishops och firat ann-sofie. vi sg först på just go with it. bra film, ganska uppenbar som de flesta andra kärleksfilmer. men rekomenderar den. sen såg vi även på hur många lingon finns det i världen. riktigt gullig och rolig film. inte världens bästa men helt okej iaf.

puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0