shopping

hemma från stan nu. tog mig ett tag innen jag ens kom ner, ingen höjdare att gå själv. stötte iaf på rebecka som hade tagit bussen ner för att köpa halstabletter och annat mot sin förkylning. så gjorde henne sällskap tills hennes buss hem gick. idag blev det mest shopping inför mina utlandsresor, lite komplitering av det jag inte har hemma. efter stan promenerade jag till ica nyfors för att hämta ut mina 2 böker, passade även på att köpa 2 korsordstidningar till resorna och lite vindruvor att mumsa på nu. böckerna är inte tjocka minsann men kanske är lagom för att läsa på stranden eller planen iaf. hoppas dem är bra iaf! den ena är ju en twilight bok så den måste ju vara bra!(eller?) och den andra har ju ett störtskönt namn (dyngkåt och hur helig som helst) så den måste ju vara rolig!

puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0