löjligt

nu har jag varit duktig och läst i genom "lektion 1" till första provet. löjligt enkelt är det, iaf den häre lektionen. kan ge mig fan på att om någon månad kommer jag sitta och säga att det är as svårt, hhahah! nu måste jag bara leta upp en kursbok någonstans. så jag kan hugga in på "lektion 2" för provet kan man göra på måndag. eftersom det är distans så kan man välja att göra proven lite när man vill bara alla prov och inlämingar 'r registrerade innan 14/1 2012. men känner att dte är lika bra att få allt gjort så snabbt man kan så man inte samlar på sig en massa skit.

nu ska jag ta mig en kopp te och fortsätta att kolla på ullared och njuta av att jag har sovmorgon imorgon. börjar 10, sköönt!

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0