dega

idag har jag inte gjort mycket. låg och degade i soffan hela morgonen och fixade med musik till min ipod och kollade på tv. men sen när annso slutade tog jag mig i kragen och cyklade ner till donken och mötte upp henne. sen följde jag med henne när hon kollade på en lägenhet, fin var den. perfekt nästan, därför var det surt att när hon ringde till hyresvärden för att säga att hon var intresserad så var den redan tagen. efter det gick vi till la luna för att äta middag, pizza och kebab. mums! sen åkte vi även en sväng till folkesta för att kolla efter en present till annsos syrra. sen landade vi hemma i annsos soffa och glodde på idol. det är ju nästan så att man vill strypa alexander bard, gud va elaka kommentarer han slänger ut sig till folk. men å andra sedan är det ju faktiskt det som är lite kul också. haha!

imorgon ska jag luncha med idis. ska bli trevligt, var ett tag sen jag träffade henne så vi har lite att ta igen.

nu ska jag ta min kopp med te och gosa ner mig i soffan och glutta lite på sex and the city!

puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0