dagen före

idag är det dagen före avresan! imorgon vid 12 rullar bilen från eskilstuna. därför är det mycket som står på dagensschema. först blir det frukost, sen ska jag plocka ögonbrynen, packa, raka benen och jobba!

just nu sitter jag iaf och äter frukost. men innan jag tar tag i allt som ska göra måste jag berätta om en lite lustig grej. för någon vecka sen gick jag med på tradera, en sida där man kan lägga bud på olika saker och efter ett antal tagar vinner den som har lagt det högsta budet. jag hittade ett par skor som såg ut som mina svarta med kilklack från h&m fast orangeaktiga. ingen hade lagt något bud eftersom de precis hade lagts ut och det var 1 vecka kvar tills vinnaren av budet skulle utse. så jag tänkte att jg lägger väl ett bud iaf så får vi väl se. sen igår fick jag ett mejl 1 vecka senare där det stod att jag hade vunnit skorna. trodde först att jag läst fel eftersom budet jag la vå på 2 kr! så jag ska alltså betal 2 kr för skorna plus frak. så det bli 50 kr allt som allt, härligt! så nu är det vara att vänta på att de kommer med posten!

och just det! idag fyller sara 20 år. så grattis på födelsedagen Sara! hoppas du får en awesome dag! :)

puss!


de här skorna fast i en annan färg alltså


Kommentarer
Postat av: Sara

Tack så mycket! :) och vilket klipp med skorna! ;) <3

2011-09-12 @ 18:04:24
URL: http://saramnilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0