bananskal

hade en trevlig kväll igår. efter jobbet åkte jag hem och duscha och fräscha till mig. efter det var det bara att åka hem till annso för att umgås med henne och emma. jag gled in där på ett bananskal eftersom de redan hade varit och handlat allt till midagen, alla snacks, dricka och även fixat filmer till kvällen. från börjar skulle vi ha gått ut, men ingen av oss kände sig riktigt tip top så vi tog en hemmakväll istället. skönt och trevligt var det.
vi kollade på the rebound, bra film tycker jag. dock lte töntigt slut men det är väl sånt som hör till, hahah!

idag är det jobb som står på schemat. 15-22, tråkig tid. så idag kommer jag inte få mycket gjort, har ätit frukost och skrivit ut biljetterna till mig och annso och marcus och mig. det är väl ungefär så mycket nytta jag kommer göra idag om man bortser från jobbet.

puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0