Tröttare än tröttast

Trots mina 2 veckors ledighet skriker min kropp efter sömn. I förrgårkväll kunde jag inte sova, somnade väl 2 och skulle upp 6. Så gårdagen var sjukt jobbig. Jobb 7-17, massor att göra och trött som sagt. Sen när jag och My står och väntar på bussen, jag pratar i telefonen med Marcus och My står och kollar på busstabellen. Då vänder jag mig om och ser hur bussen glider in och så säger jag" bussen är här". My vänder sig om och precis när vi går så åker bussen! Den han liksom inte ens stanna till innan den åkte. Irriterande!

Sen när jag kommer hem till pappa packar jag ihop mitt pick och pack och väntar på att mamma ska komma. När jag kommit hem till mamma hinner jag inte mer än att läsa igenom min post innan Marcus ringer och säger att det snart är mat. Så är bra att slänga på sig kläderna och åka igen. Sen är det middag och jag orkar knappt äta eller hålla ögonen öppna för att jag är så trött.

Sen landade jag i sängen och somnade framför tv:n. Trött tjej.

Nu försöker jag ladda för jobb, 16-22 och imorgon 15-22. Kul

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0