trött

saknat mig? klart ni har! annars skulle ni inte läsa min blogg, muahhah!

idag har jag jobbat. kom till jobbet trött men glad för jag visste att jag skulle vara på färskvaror idag och sluta 1. glädjen vände snabbt när de bad mig att vara på mejeri istället för att 2 st var sjuka. sen fick jag jobba över till 3. nu lugger jag i soffan och har precis pluggat lite, k'nde dock att det inte blev allt för mycket gjort eftersom jag är aptrött. nu väntar jag bara på att klockan ksa bli halv 7 så jag kan åka till blodgivningen. sen blir det middag, dusch och sen lägga mig i sängen och glo på tv med marcus. sen blir det sovmorgon imorgon, för börjar 15. skönt! mindre skönt att sluta 22, men man kan ju inte få allt.

puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0