segt

segaste dagen ever idag. vaknade vid 10, pigg. sen när kl var 13 var jag aptrött. kl halv 3 var det dags att cykla till jobbet. sen var det dags att jobba 15-22. segt var det, fanns inte allt för mycket att göra. sen var det dags att cykla hem. tur att jag var smart nog att ta med mig vantar för kallt var det, frös nästan öronen av mig.

imorgon är jag ledig. vad ska jag hitta på då da? ska till optikern och ja den här gången ska jag verkligen gå dit! sen ska jag plugga, så får vi se om det händer något mer!

vet ni? idag lyckades jag för första gången göra en såndär inbakad fläta i luggen. wiho! återstår att se om det var tur elle om jag lyckas igen. glad är jag iaf!

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0