OTH

Igår kollade jag på OTH från kl 19 till 3, jag liksom fastnade där. Dessutom fick jag i mg hela min ben&jerry, lite väl mycket blev det men det var gott just då.

Idag gick jag och Marcus på stan. Inga skor blev men en nya BRA halsduk. Har 2 sen tidigare, en sån som man trär över huvudet. Men den var för stor för att ha ett varv och för liten för 2 så det blåste bara in på halsen. Sen hade jag en jätte lång som man lindade runt halsen, men den var bara jobbig och kändes mest i vägen. Den nya är en sån som man trär över huvudet men man kan ha den här 2 vara runt halsen, så nu är jag nöjd och slipper frysa om halsen i vinter!

Ikväll blir det middag hos Kjell och Pernilla. Sen ska Marcus på träning och då tror jag att jag ska ta och kolla på ett antal avsnitt till av OTH. Denna gång med vindruvor, mums!

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0