livstid

hemma efter en sväng på stan. gick som sagt till optikern för att fixa linser. fick en tid kl 12 på måndag för en synundesökning. sedan tog jag en kort sväng på stan. gick till the phone house för att köpa ett nytt displayskydd till min telefon. killen i affären var snäll och satte på det åt mig till och med, så nu slipper jag alla smutsfläckar som jag lyckades fixa när jag satte dit min förra. sen är det livstidsgaranti på den så det är bara att ta med sig kvitto om den skulle börja lossna så fixar de en ny. kanon tycker jag!

lyckades med flätan idag igen, wiho! dock lyckas jag bara få till den så att jag kan ha den när jag har uppsatt hår. så nästa projekt blir att komma på hur jag ska göra för att den ska se bra ut när jag har utsläppt hår. men det får bli en annan gång, nu blir det plugg!

puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0