grey´s

trött är jag. trött trött trött tröötttt!!! har sett framemot morgondagens sovmorgon sen i söndags men svag som jag är så sprak den idén. skulle jobba 12-19 men chefen ville ha hjälp och flytta någon kyl imorgonbitti och jag är ju sämst på att säga nej så jag sa såklart ja, så nu blir det 7-19. sen ska jag stupa i sängen och ta en lång sovmorgon på fredag när jag är ledig! skulle egentligen träffat annso en stund på dagen men hon måste jobba. så istället tar jag en lååååååång sovmorgon så att jag ska orka med kvällen och lördagens jobb, sen ska jag nog gå till optikern. sen blir det hem och äta mat och fixa sig inför kvällens festligheter.

just det! måste ju berätta att jag har införskaffat mig ett par nya jobbskor. kände att mina foppatofflor inte alls är speciellt bra för mina ben. så tog tag i det när jag var på stan med rebecka i måndags. ett par svarta nike med rosa detaljer. sitter vid datorn nu så laddar upp en bild på den strax från mobilen. nu ska jag plugga, sen ska jag hämta my man när han slutar kl 7. sen blir det middag, grey´s och sova.

puss!


Kommentarer
Postat av: Amanda

Haha, ni har näääästan samma färg på kroppen;)

2011-10-07 @ 06:26:21
URL: http://amandaai.blogg.se/
Postat av: ronja

nu förstår jag inte alls vad du menar amanda ;)

2011-10-10 @ 15:47:54
URL: http://ronjaannamaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0