ångest

känns som att jag håller på att bli sjuk. ont i halsen, huvudvärk och allmänt tung i huvudet. men ikväll blir det en lugn kväll. blir jag, ben&jerry´s ovh tv-tittande i min säng. skönt ska det bli att bara slappa iaf.

sov till 12 idag!! kan inte minnas sist jag sov så långt in på dagen, kände hur ångesten kom när jag gick upp och såg hur mycket klockan va. lustigt nog så var jag fortfarande lika trött. kanske också är tt tecken på att jag håller på att bli sjuk? hoppas inte.

imorgon ska jag och marcus ner på stan. vinterskor är jag ute efter! sen lite kläder är ju inte helt fel det heller, visst?!

satt och kollade på fredagens veckofinal igår på tv4play, blev lite sugen på att åka och kolla på finalen i globen. någon annan som känner likadant?

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0