waynes

just nu sitter jag och smuttar på en kopp te. idag mötte jag upp annso kl 12 för en lunch på waynes sen blev det även en sväng på stan och lite shopping innan hon skulle jobba kl 15. sen åkte jag en sväng till systemet och sen in på coop. så nu är kläder, alkohol och snacks fixat till lördagens party. även läsk och snacks till morgondagens bio är fixat. ett bra vecka slut helt enkelt. söndag ska jag bara ligga bakis och utslagen i sängen är planen.

nu ska jag dircka upp mitt te för att sedan köra över lite grejer till pappa innan jag rör mig till marcus. sen blir det upp och jobba 7-15.30 imorgon, längtar inte!

i natt sov jag 12 timmar! vaknade 11 imorse och slocknade någon gång mellan halv 11 och 11 igårkväll. planerna var att kolla på film men efter 10 dagars jobb varav 13 timmar igår så var det inte lätt att hålla ögonen öppna. men skönt var det och antagligen välbehövligt! så imorgon blir det upp tidigt sen tänkte jag ta sovmorgon både lördag och söndag! älska lediga helger!

puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0