Uppskattning

Hade en trevlig kväll hos annso igår. Blev American pizza, ostbågar, idol och cola i mängder! En riktigt skön fredagskväll helt enkelt.

Idag var det jobb 7-15 som gällde. Full fart för min del eftersom jag skulle skicka iväg en beställning till arla innan 12 för att få varor imorgon och Sen skulle jag beställa mer arla till måndagen innan 15. Gick bra tycker jag, är väl inte den snabbaste direkt men vem är det när det var första gången jag gjorde hela beställningen själv. Medan jag höll på med andra beställningen kom en av mina chefer fram till mig och sa: Fan va bra du! Jag: ja jag vet, jag är bäst! Sa jag lite skämtsamt. Han ba: ja men du är ju jätte bra! Här kommer du och börjar på mejeri och ska lära dig beställa och så står du här och gör en beställning nu. Jätte duktig är du verkligen! Tänkte att jag skulle säga att jag tycker det för det är ju inte ofta man får höra sånt.
Det gjorde min dag. Man blir så himla glad när folk visar uppskattning för det man gör. En bra jobb dag helt enkelt!

Ikväll ska jag kolla på Grinchen som går på trean kl 19.00. Får se om man kommer in i lite julstämning. Blev erbjuden att hänga med på fest ikväll men känns inte så jätte lockande för är astrött och dessutom börjar jag 8 imorgon. Så blir en lugn kväll idag med, sköönt!

Någon som missade att jag vann en megastor Marabou igår? Fattar det knappt själv, jag som aldrig vinner på chokladhjul! Nöjd tjej!

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0