Torka...

Det här med att blogga går inte så jätte bra faktiskt. Orkar liksom inte, men det kanske kommer tillbaks snart?

Lite summering sen sist kan vi börja med. Lördagen var det som sagt lite party med några coopare. Kul var det och jag drack alldelens för mycket. Dock var jag pigg och glad hela kvällen och mådde bra dagen efter. Men för mycket alkohol eller inte så var det iaf en riktigt kul kväll med trevliga människor.

Söndagen blev en slappar dag och på kvällen blev det söndagsmiddag hos Kjell och Pernilla.

Igår var det jobb och OTH som gällde. Idag har jag varit ledig, enda ledigheten sen här veckan. Dagen spenderade jag genom att gå en sväng på Tuna park med Marcus och sen in och handla lite på Coop. Nu väntar på mat och sen landar vi nog i sängen och kollar på tv.

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0