tio i rad

nu har jag jobbat mina två dagar den här veckan, så nu är jag ledig ända tills på måndag! skönt och behövligt, för eftfer det ska jag jobba 10 dagar i rad fick jag reda på idag. inte det roligaste kanske..

aja. den här ledigheten ska iaf utnyttjas till fullo! har börjat dagen med att proppa kylen full med alkohol och groggvirke. lagt fram helgens festkläder och provat min dräkt inför maskeraden. idag ska jag iaf hem till my med ett gäng tjejer för att fira Sarah som fyller 18 idag, grattis till henne! sen imorgon blir det utgång med annso, emma med flera. sen på lördag är det dags för den efterlängtade maskeraden. då ska vi hem till sara och Jimmy och äta och förfesta innan vi drar oss mot gamla blå. kan bara säga att den här helgen kommer bli awesome!

puss!


Kommentarer
Postat av: Amanda

Spyr på bilden...

2011-11-04 @ 04:27:18
URL: http://amandaai.blogg.se/
Postat av: Sara

Jag med...

2011-11-04 @ 11:45:42
Postat av: ronjaa

vad jag ser så sitter ni inte och spyr på bilden ;) haahh, roliga jag!

2011-11-04 @ 16:26:11
URL: http://ronjaannamaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0