Stress stress och mera stress

Idag spenderade jag min dag i soffan framför tvn tillsammans med Marcus. Väntade i stortsätt bara på att åka och jobba 17-22. Min slappa dag ändrades ganska snabbt när Anna-Karin ringer kl 16 och undrar vart jag är?. Hemma, jag börjar 17 sa jag. Hon svarar att det står 16 på bosschemat. Men han sa ju 17.. Men jag är klar så jag hoppar in i bilen och åker direkt. Kan ju tala om att det inte är det lättaste att skynda sig till jobbet genom stan med bil kl 16 när alla slutar jobba. 16.20 var jag framme och var tokstressad för det fanns miljoner grejer att göra och det var hur mycket folk som helst! Just då ville jag bara ställa mig och skrika på Danne som hade bett mig tagit hans tid 17-22 och jag tom frågade honom en gång extra om det var 17-22. Men ändå så var det inte så... Ja ja, jag överlevde iaf.

Nu ska jag dricka upp mitt te för sen blir det bums i säng för jobbar 7-15.30 imorgon. Sen ska jag köra över grejer till mamma och sen ska jag träffa annso ett pr timmar när hon slutar kl 19!

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0