Kaos

Asså jag måste bog ha världens mest förvirrade chefer. Idag så frågade jag när jag skulle få mitt nya schema eftersom mitt bara gäller den här veckan och nästa. Plus att jag gärna vill veta hur jag jobbar i jul, nyår och när jag fyller. Då frågade han mig hur långt schema jag hade och jag sa att jag hade vecka 38 ut. Han sa: men har inte du fått längre? Jag:nepp. Han: jo men du måste väll ha fått till vecka 4? Jag: nej det har jag inte. Han: är du säkert? Så ringer han chef 2 och pratar med honom om det. Sen säger han: nä du har rätt och vi måste nog sätta oss och fixa med era scheman. Man typ, Nähe? Det kan ju vara en fördel om vi ska få det om ca 1 vecka?. De kommer aldrig hinna.. Jaja, nytt schema får jag iaf och det är det viktigaste.

För övrigt var det typ kaos på jobbet idag. För idag skulle allt vara perfekt för ikväll kl 18.00 har vi vip-kväll och imorgon och hela helgen är det nyöppning.

Idag började vi ha våra nya arbetskläder, så från och med nu är vi svartklädda istället för blå. Ganska osmart eftersom vi smälter in bland kunderna.

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0