Ikea

Jobbet idag gick hyfsat fort och min ena linsjävel irriterade mitt öga idag igen. Det hela slutade med att jag gnuggade mig så hårt i ögat så att jag tappade linsen mitt på golvet och skapade ett mindre kaos när jag kröp omkring på golvet och Lena och roffe stod och letade efter min lins. Inte det lättaste när de är genomskinliga. Men den hittades tillslut helt ihop knöglad. Så det var bara att göra rent den med linsvätska och stoppa den på plats igen. Dock fortsatte ögat att vara irriterad efter det också.

Efter jobbet åkte jag hem en Snabbis och bytte linserna mot Brillor innan jag åkte och plockade upp annso för en tripp till Ikea. Middag på Ikea satt fin fint och annso fick med sig en tavla och lite annat krimskrams hem. När vi kom hem fick vi vara lite händiga och spika upp tavlan innan vi tillslut landade i soffan och kunde pusta ut.

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0