hela veckan lång

sitter i soffan och degar framför tv:n och förösker hålla mig vaken. idag blev det jobb 7-16, mejeri stod det på schemat och även att Tom skulle lära mig och beställa. så nu har jag lärt mig det(hoppas jag) så på onsdag är det jag som beställler så får vi se på fredag när varorna kommer om det gick åt helvete eller inte.

imorgon blir det jobb 8-16.30, då ska jag gå på en utbildning för att bli "kassa ambassadör" mellan 15-16.30. hoppas att det är intressant så man orkar hålla sig vaken. på onsdag blir det jobb 7-20 och sen är det äntligen torsdag och min ledigadag efeter 10 dagars arbete, skönt om ni frågar mig! då ska jag luncha med annso och sen kanske plugga om jag orkar. på fredag blir det jobb 7-15.30 och sen blir det bio med marcus, sara och jimmy. breaking dawn del 1. sen är det lördag och då blir det fest med coppare. nice! sen på söndag ska jag slappa slappa slapp och inte göra ett dugg. skönt med lite vila!

puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0