Grinchen

Det där med att kolla på Grinchen igår gick ju sådär. Halv 8 somnade jag i soffan och vaknade kl 9 när efter texterna började.. Efter det gick jag och borsta tänderna och gick och la mig i sängen och sov istället. Otroligt glad var jag att jag redan hade tagit ut linserna innan jag somna!

Imorse var det sovmorgon, om man nu kan kalla det för det när man börjar 8. Ganska lugn men ändå fullspäckad dag på jobbet. Min ena beställning kom idag och den såg bra ut tycker jag. Hoppas den som kommer imorgon är minst lika bra!

Slutade jobba kl 5 idag, då åkte jag hem och duschade och sen gjorde jag och mamma tacos. Riktigt mumma ska jag tala om!

Blir en tidig kväll idag med för imorgon är det jobb igen, 7-14!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0