Glädje

Jag känner mig så glad just nu. Först var jag irriterad över att jag ska jobba dessa 10 dagar i rad. Men när jag tänker efter så är jag ganska glad för det ändå. Vet ni varför? För att jag är omgiven av så himla många roliga och trevliga arbetskamrater och jag trivs faktiskt på mitt jobb, det är det inte alla som gör.

Sen att jag är helt kass på att säga nej när de frågar om jag kan jobba. Så vips så har jag tackat ja till att jobba 7-20 nästa onsdag istället för 7-16. Men som sagt, jag trivs!

Sen frågade jag chefen om det var tänkt att jag ska beställa nästa vecka och 3 veckor framåt när jag är på mejeri de dagarna som tom är ledig. Vet ni vad jag fick för svar? "ja just det. Du det har jag inte haft en tanke på.. Men det måste du ju göra." när ska jag lära mig det då undrade jag? För jag ska vara själv på mejeri på onsdag nästa vecka för då är tom ledig men vi jobbar tillsammans på måndag. "oj va koll du har då! Jadu.. Ja då får du väl lära dig på måndag helt enkelt.
Sjysst, lära mig på måndag och sen ska jag beställa själv på onsdag och jag har typ ingen aning om hur mycket som går åt på hela mejeri... Men men, det blir saker as bra? Eller? Ja om inte så är det inte mitt fel iaf..

Puss!


Kommentarer
Postat av: Sara

Chefer verkar ha noll koll på det mesta haha ;) men härligt med bra arbetskamrater! :)<3

2011-11-09 @ 16:13:51
URL: http://saramnilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0