Frusen

Undra om jag håller på att bli sjuk? Fryser konstant, känner mig tjock i halsen, lite hes och aningen hängig. Förhoppningsvis är det inget som bryter ut iaf.

Idag jobbade jag fjuttigs 7-14, riktigt skönt! Min andra beställning kom idag, 4 jävla palla med arla. Tom undrade om jag hade fått något spel när jag beställde. Och jag förstod honom för vanligtvis brukar vi få kanske 2 pallar. Men men, finns värre saker och jag lovade att inte ta i så mycket när jag beställer på onsdag, haha!

Imorgon är jag ledig, wiho! Sovmorgonen är grymt efterlängtad kan jag säga. Sen ska jag träffa Rebecka och Sara på stan för lunch/fika och kanske lite shopping om någon av dem har tid. Var länge sen jag träffade dem, halloween var nog senast jag träffade Rebecka och Sara träffade jag en SNabbis när vi gick på breaking dawn. På tiden helt enkelt!

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0