yeeeees

yeeeees!! katerina åkte ut ur big brtoher! hur många trodde att peter skulle klara sig kvar när han satt emot henne och gurkan? inte många, men det gjorde han! skönt att slippa hennes skrikande faktiskt!

idag har vi varit och firat marcus kusin simon som fyllde 18 idag. trök i mig både smörgåstårta och vanlig t¨årta. efter det begav jag mig hem till annso och kp där det bjöds på lassagne 2 timmar senare och efter det blev det fruktsallad till big brother. här går det ingen nöd på mig inte! min mage har iaf fått nog, den bubblar och har sig i strejk efter att ha fått för mycket mat. men det var gott iaf och är inget som lite sömn inte kan fixa.

puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0