vindruvor

som sagt var jag inte så sugen på att jobba idag och det blev inte direkt mer lockande av att det började regna PRECIS när jag satte mig ppå cykeln. visseligen regnade det inte mycket men det gjorde så att det blev iskallt att cykla. sen när jag väl var på jobbet så stod jag inte med på kassakortet och om man jobbar 12-19 på frukt och grönt så sitter man alltid i kassan mellan 12-14. men inte idag inte, nej då hade de tagit bort dem för att jag skulle plocka hårtbröd. fanns det något hårt bröd? nepp, det hade ju såklart inte kommit. blev istället att vara på frukt och grönt hela tiden och tiden gick verkligen as långsamt.

undrar om man kan bli "ur form" när man är van att jobba 7 dagar i veckan och sen helt plötslig är ledig en massa dagar? för idag fick jag as ont i benen och i ena armen. men men,, jag överlevde dagen iaf. sen när jag kom hem ställde jag mig och laga mat och fixade så jag har matlåda imorgon och på torsdag. duktigt av mig!

nu sitter jag äntligen i den efterlängtade soffan och äter vindruvor. snart börjar big brother och efter det blir det att gå och lägga sig för min och marcus del eftersom vi börjar 7 imorgon båda två.

puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0