systemet

idag blev det en lugn dag. slappade i soffan framför tv:n tills klockan va 5 då rebecka kom och plocka upp mig för att vi skulle till systemet. när vi väl hade plockat på oss allt vi skulle ha och skulle gå till kassan börjar rebecka leta efter sitt körkort och kommer på att hon la över det i sin nya plånbok som hon fick i present igår, som ligger kvar hemma. ja så det var bara att åka hem till henne och sen tillbaka, hhaha!

efter systemet tog vi en sväng till tuna park och kolla runt lite. jag hittade en svart klänning på gina som var på rea och kostade bara 99 kr, wiho! sen köpte jag ett skal till min iphone, ett lila genomskinligt. riktigt tjusigt om ni frågar mig!

nu har jag precis tagit mig en dusch och landat i soffan ännu en gång. ikväll hoppas jag i säng direkt efter big brother för imorgon blir det jobb 8-17!

puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0