skratt

sitter och kollar på big brother, skrattar ihjäl mig.

idag har jag först jobbat 8-17 sen mötte jag upp annso och kp för att äta middag på grappa. blev en parmapizza för mig, smarrigt! första gången jag åt där tror jag faktiskt?! sen cyklade vi hem till dem för att hämta bilen för att åka till tuna park. när vi kommer in på tuna så börjar det åska och det blir mörkt inne i alla affärer. det spöregnade ut och det var förtfarande mörkt i affärerna så vissa stängde för att kassorna inte funkade. sen sprang vi till bilen i spöregnet! hahah! trevligt var det!

nu blir det big brother och sen sängen direkt för att orka upp och jobba 7-16 och efter det blir det partyyyyyy!!!

puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0