onepiece

helt slut i kroppen är vad jag är. undra hur många ton läsk jag har dragit fram och tillbaka på den där jävla trucken under dagen? jadu, en jävla massa iaf. jobbigt var det och svettig blev man. inte direkt fräscht men vad ska man göra liksom? sista timmarna gick segt som tusan, men gud så skönt det var när man väl slutade.

idag kom mitt och marcus efterlängtade paket på posten! en varsin onepiece, eller ja, det är inte en riktig onepiece men ser typ likadan ut. sköna som tusan är dem. ser ut som en förvuxen baby, men det gör inget eftersom jag inte planerar att gå omkring med den på stan direkt. marcus fick en svart och jag en rosa(även om den ser röd ut på bilden).

nu blir det lite oth innan det är grey´s anatomy och big brother!

puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0