jordgubbar

gårdagen spenderade jag med annso. jag plockade upp henne vid 11 så åkte vi till stan och gick runt en sväng där. blev 2 bh:ar och ett par trosor för min del. för er som inte vet det så har h&m ett erbjudande som innebär att man får ta 3 underkläder men bara betala för 2, wiho! sen blev det pizza på kebabhuset för min del, sen köpte jag jordgubbar innan vi åkte hem till annso. vi gick ut med alvin och samson som måste ha fått värsta vårkänslan eller något. helt crazy är dem, springer omkring och jagar humblor och grejer. gullipluttar! sen nyser de som tusan, kan katter vara pollenallergiker? hahah. sen njöt vi av jordgubbarna framför big brother som vi hade missat kvällen innna.

sen var det dags för jobb 17-20, sen var det hem och duscha innan det blev grey´s och big brother! sen ytterligare jordgubbar, mums!

puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0