bakis

hade en toppen kväll igår. slutade jobba 20.00 åkte hem och sminka mig lite snabbt, 20.25 var jag hemma hos emma. snabbt gick det och sen var förfesten igång. vin och cider blev det för min del. jag är ju ingen vidare vinfantast egentligen men ändå tyckte jag att "tre apor" var gott, så kan rekomendera det till alla andra icke vin fantaster. glad är jag att jag tyckte om det eftersom jag antagligen har 3/4 kvar av boxen, hahha!

efter förfesten kom mor min och skjutsade ner oss till harrys. inte mycket folk alls när vi kom men sen så ramlade det in folk och dte blev lika fullt och svettigt som vanligt på dansgolven. en höjdar kväll var det, det enda minuset var att jag fick väldans ont i fötterna framåt 1-tiden av allt dansande. hahaha!


idag har det varit en riktig seg dag. inte superbakis men känner ändå att jag är bakis om ni fattar vad jag menar. blev spicy till lunch och tacos till middag. resten av dagen har jag i stortsett bara legat i sängen och slappat och sovit en aning. men det är skööööönt!

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0